Subject: Peadirektori asetäitja Maive Rute kohtumine majandus- ja tööstusministri Erkki Keldoga 22. või 23. septembril
From: "FLOREN Aive" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Kertu Subka - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 16:01:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tere!

Kirjutan Teile Euroopa Komisjoni DG GROW’st (siseturu, tööstuse, ettevõtluse 
ja VKEde peadirektoraadist).
Meie peadirektori asetäitja Maive Rute kohtus minister Erkki Keldoga eelmise 
aasta detsembris ja arutatud teemade ring oli lai ning vestlus viljakas.

Maive Rute on peatselt taas Eestisse tulemas ja kuna komisjon esitas juulis 
mitmeaastase finantsraamistiku 2028-2034 ettepaneku ning uue Euroopa 
Konkurentsivõime Fondi ettepaneku, millega samaageselt arutatakse teaduse 
järgmist raamprogrammi, uurime, kas ministril oleks mahti temaga nende 
teemade arutamiseks uuesti kohtuda.

Maive ajakava on paindlik 22. ja 23. septembri hommikul. Oleksin tänulik, 
kui saaksite teada anda, kas see kohtumine oleks ministri jaoks teostatav.

Parimate soovidega
Aive
Aive FLOREN
Assistant to Deputy Director-General Maive RUTE
Directorate-General for Internal Market, Industry, Entrepreneurship and SMEs 
(DG GROW)

European Commission
Phone: +32 (0)2 29 61238
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Office BREY 14/062